maandag 12 september 2016

Life through my eyes | September #2

Buenos dias, Bellas! Het is weer maandagochtend en ondanks het feit dat ik vorige week nog een 'life through my eyes' heb gepost, heb ik nu alweer genoeg materiaal verzameld om er nog eentje te posten. Zoals jullie wel kunnen lezen hebben, zat ik vorige week in het lekker warme Spanje te genieten van de zon. Samen met mijn vriend heb ik een hele fijne tijd gehad en vandaag wil ik jullie dus even laten zien hoe het er daar precies uitzag en uiteraard ook even vertellen wat we allemaal gedaan hebben. Kijk maar mee!

Zondagochtend vertrok onze vlucht om 7u 's morgens op Schiphol. Aangezien het maar twee uurtjes vliegen was, waren we eigenlijk goed op tijd in Barcelona. Toen werden we meteen getrakteerd op dit mooie zicht. We konden al niet wachten tot we in Lloret de Mar aankwamen.

De rest van die dag waren we lui. Maar écht lui. We legden ons na de lunch aan het zwembad en dronken de ene cocktail na de andere. Ik moet toegeven dat ik tegen het avondeten al goed beschonken was en toen wijselijk op cola light ben overgeschakeld.

De volgende ochtend konden we voor het eerst genieten van het ontbijt in ons hotel. Ondanks dat dit eigenlijk niet bijzonder speciaal was, hebben we er toch onze goesting gevonden en was dit onze favoriete maaltijd van de dag. Met eieren, spek en koffie kun je bij ons niet veel verkeerd doen.

Wederom een namiddag aan het zwembad. Deze keer onder een parasol omdat het echt wel belachelijk warm was en toen was ik nog een lopende melkfles.

's avonds gingen we wel eens aan de bar zitten en bekeken we welke cocktails je buiten de all in nog kon bestellen.

Woensdag zijn we in de voormiddag even het centrum ingegaan en kwamen we winkels tegen met wel erg grappige T-shirts. We wilden voor een vriend bijna die ene kopen met "My friend went to Spain and all I got was this lousy t-shirt". We hebben het maar niet gedaan, vonden we net iets te erg aangezien hij normaal gezien mee op vakantie zou gaan.

Toen we aan het strand van Lloret zelf kwamen, waren we teleurgesteld. Het was overbevolkt, absoluut niet zo mooi als we gehoopt hadden.

Een van de betere lunches.

En dan het strand dat wel tot onze verbeelding sprak. Ook in Lloret de Mar, maar niet helemaal in het centrum. Ons hotel lag namelijk aan Fenals en dat strand was wél echt de moeite waard (ondanks de kiezeltjes).

Er liep een weggetje langs de rotsen waardoor je nog een mooier zicht had op het strand van Fenals.

Ideale plaats voor een selfie met het vriendje.

Het water was echt superhelder.

Het hotel waar we verbleven was: Oasis Park hotel & spa. Op zich nog wel best de moeite!

's Morgens was ik vanwege een licht ochtendhumeur niet altijd even gelukkig.

Maar vanaf dat we eer aan het zwembad lagen met onze cocktails in de hand, was alles weer oké.

Als laatste avondmaal hadden we mosselen en ik kon natuurlijk niet blijer zijn.

Ook besloot ik de laatste avond nog snel een foto te maken van het zicht vanop ons balkom. Niet meteen het mooiste zicht, maar zo kon je natuurlijk wel zien wat er leefde in Fenals.

Daarna was het helaas alweer tijd om terug richting huis te gaan. Na een busrit van ongeveer anderhalf uur, een vliegreis van twee en een half uur en dan nog eens even lang met de auto terug naar België waren we vrijdagavond terug.

Patricia beweert dat ze mij niet gemist heeft. Tuurlijk wel!

Uiteraard blijf ik niet stilzitten en zaterdagavond kon ik al weer op stap richting een verjaardagsfeestje. Hier zie je mijn look van die avond.

En dan terwijl ik dit schrijf zit ik dus achter mijn laptopje te denken welke posts ik nog kan maken voor deze week.

De volgende dagen ben ik best wel druk, maar toch hoop ik nog genoeg tijd te vinden om aan de blog te werken en van het goede weer hier te genieten.