zondag 26 juni 2016

Julie | Filmreview - Grown Ups 2

Deze review staat al anderhalf jaar in concept. Bij gebrek aan andere films van de afgelopen drie maanden, publiceer ik deze nu zodat jullie toch nog een extra filmreview hebben. Enjoy!

Deze film zijn Nick en ik niet in de bioscoop gaan kijken maar hebben we gewoon thuis gekeken. Dit doen we wel vaker op zondagnamiddag. Het is ofwel een film, ofwel nieuwe afleveringen van de zovele series die we volgen. Omdat we de film Grown Ups in de bioscoop gezien hadden, leek het ons leuk om de tweede film ook te bekijken. Hier zie je de affiche van de film:

Korte inhoud: De film start drie jaar na de gebeurtenissen uit Grown Ups. Lenny Feder is teruggekeerd naar Connecticut waar hij en zijn vrienden opgroeiden. Wanneer Lenny ontwaakt, staat naast zijn bed een wild hert. Terwijl de familie het beest tracht buiten te lokken, urineert het zowat overal. Lenny brengt zijn kinderen naar de laatste schooldag. Roxanne wil zwanger worden en wordt kwaad op Lenny omdat hij vindt dat hun gezinssituatie perfect is.

Eric Lamonsoff en zijn vrouw Sally hebben een discussie over de opvoeding van hun kinderen. Kurt McKenzie wil zijn huwelijksverjaardag vieren, maar zijn vrouw Deanne is dit vergeten. Marcus Higgins ontvangt een brief van een oude vriendin waaruit blijkt dat hij een zoon Braden heeft. Marcus is geschokt wanneer Braden een getattoeerde, gespierde jongeman van zeventien jaar blijkt te zijn.

Mijn mening: Als je de korte inhoud leest, spreekt hij niet zo erg aan. Het lijkt of er super veel personages in meedoen en dat je deze al moet kennen. Dit is echter niet het geval. Deze film hangt los van de vorige en kan perfect afzonderlijk gekeken worden. Beide films zijn goed, dus samen zien kan natuurlijk altijd!

Als je op zoek bent naar een film met een diepgang en een serieus verhaal, laat je deze best apart liggen. Indien je echter gewoon een luchtige film wilt waarmee je geregeld hardop moet lachen, kan ik je deze film echt wel aanraden! Ik vond het super leuk om hem te bekijken en heb echt een paar keer goed gelachen. Er zitten soms echt zo’n bizarre en belachelijke dingen in, dat het gewoon grappig wordt. Vriendlief zal ook graag mee naar deze film kijken en jijzelf ook, want Taylor Lautner speelt ook een kleine rol in deze komische film! Waar wacht je nog op? Loop even enthousiast als op onderstaande foto naar de videotheek om deze film te huren. Of plof lekker in je zetel en vraag hem op, dat kan ook!

Regie: Dennis Dugan

Duur: 91 minuten

Genre: Komedie