zaterdag 13 december 2014

Julie | Filmreview - That Awkward Moment

Naar mijn gevoel is het weeral even geleden dat ik nog een filmreview schreef voor Verodoesthis. Daarom besloot ik om daar vandaag verandering in te brengen. Eerlijk gezegd was deze film me een beetje ontschoten en heb ik er daardoor nog niet eerder over geschreven. Hieronder zie je hoe de poster er uitziet voor deze film:

Korte inhoud: Iedereen heeft wel eens voor dat ongemakkelijke moment gestaan dat je niet weet waar een relatie precies heen gaat. Wordt het serieus of blijft het bij casual daten? In "That Awkward Moment" sluiten drie vrienden een pact om zo lang mogelijk single te blijven. Komische taferelen doen zich voor wanneer alle drie de boys verliefd worden en ze hun “relatie” geheim proberen te houden voor elkaar...

Mijn mening: Over het algemeen lees ik niet zo heel veel positieve dingen over deze film op internet. Ik moet zeggen dat het inderdaad geen TOP film is. Er zit niet veel (lees: niks) diepgang in en het einde is eigenlijk zeer voorspelbaar. Maar is het daarom een slechte film? Nee, ik vind van niet. Het is een luchtige film, die geschikt is voor mensen van alle leeftijden en ondanks ik niet over de grond rolde van het lachen, zijn er toch wel degelijk grappige stukken aanwezig. Ik had er misschien wel iets meer van verwacht, dat wel. Moet je deze film gezien hebben? Nee, absoluut niet. Maar als je op zoek bent naar een leuke, luchtige film met ene tikkeltje romantiek en een portie humor komt deze zeker in aanmerking. Oh en er is voor de dames onder ons misschien toch wel een goede reden om te kijken… Twee woorden: Zac Efron!

Regie: Tom Gormican

Duur: 94 minuten

Genre: Komedie